loading...
سایت تفریحی hack-pack
آخرین ارسال های انجمن
AmIn KaRaMi بازدید : 143 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)
?Where’s My Waterاز آن دسته بازی هایی می باشد که کمتر کسی پیدا میشود که آنرا بروی گوشی یا تبلت اندروید خود نصب نکرده باشد . این بازی سرگرم کننده ی بسیار زیبا ، بوسله بزرگترین کمپانی تولید کننده ی کارتون و برنامه کودک ، دیزنی ، طراحی شده است . این کمپانی ، کارتون هایی مانند میکی موس را ساخته است . از همین رو ، این بازی نیز جزو برترین کارهای این شرکت به شمار می آید . در نگارش تازه ای که هم اکنون در دسترس شما می باشد، مراحل تازه به همراه امکانات فراوانتر ، که کمک به زیباتر شدن و هیجان انگیزتر شدن آن کمک می کند ، افزوده شده اند .  این بازی ، داستان یک تمساح است که برای حمام و شتسشوی خود ، نیاز به آب لوله کشی دارد و شما باید با گذراندن منابع گوناگون ، در هر مرحله ، این آب را به اندازه ی مورد نیاز به او برسانید تا بتوانید به مرحله ی بعد و چالش بعدی بروید .

{ ورژن پولی بازی بصورت کرک شده }

{ پیشنهاد ویژه به کاربران king98 }

?Where’s My Waterاز آن دسته بازی هایی می باشد که کمتر کسی پیدا میشود که آنرا بروی گوشی یا تبلت اندروید خود نصب نکرده باشد . این بازی سرگرم کننده ی بسیار زیبا ، بوسله بزرگترین کمپانی تولید کننده ی کارتون و برنامه کودک ، دیزنی ، طراحی شده است . این کمپانی ، کارتون هایی مانند میکی موس را ساخته است . از همین رو ، این بازی نیز جزو برترین کارهای این شرکت به شمار می آید . در نگارش تازه ای که هم اکنون در دسترس شما می باشد، مراحل تازه به همراه امکانات فراوانتر ، که کمک به زیباتر شدن و هیجان انگیزتر شدن آن کمک می کند ، افزوده شده اند .  این بازی ، داستان یک تمساح است که برای حمام و شتسشوی خود ، نیاز به آب لوله کشی دارد و شما باید با گذراندن منابع گوناگون ، در هر مرحله ، این آب را به اندازه ی مورد نیاز به او برسانید تا بتوانید به مرحله ی بعد و چالش بعدی بروید .

 

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم و حجم 46.6مگابایت

 تاریخ انتشار :10فروردین 93

قابل اجرا بروی اندروید 2.3.3و بالاتر

پسورد فایل فشرده :ندارد


برچسب ها Where’s My Water? v1.13.1 – بازی فکری آب حمام من کجاست , Where’s My Water? v1.13.1 , Where’s My Water? v1.13.1.apk , بازی فکری آب حمام من کجاست , فکری آب حمام من کجاست , بازي فکي آب حمام من کجاست براي اندرويد , گيم فکي آب حمام من کجاست براي اندرويد , دانلود بازي فکي آب حمام من کجاست براي اندرويد , Download فکي آب حمام من کجاست براي اندرويد , Download game فکي آب حمام من کجاست براي اندرويد , دانلود بازي اکشن فکي آب حمام من کجاست براي اندرويد , danload bazi فکي آب حمام من کجاست براي اندرويد , بازي زيبا فکي آب حمام من کجاست براي اندرويد , دانلود نسخه جديد فکي آب حمام من کجاست براي اندرويد , دانلود بازي امسال فکي آب حمام من کجاست براي اندرويد , بهترين بازي فکي آب حمام من کجاست براي اندرويد , دانلود بازي جذاب فکي آب حمام من کجاست براي اندرويد , دانلود بازي هاي فکي آب حمام من کجاست براي اندرويد , دانلود فکي آب حمام من کجاست براي اندرويد , دانلود گيم فکي آب حمام من کجاست براي اندرويد ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نرم افزار


    نرم افزارهای مورد نیاز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 392
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,264
  • بازدید ماه : 2,264
  • بازدید سال : 72,378
  • بازدید کلی : 355,034