loading...
سایت تفریحی hack-pack
آخرین ارسال های انجمن
AmIn KaRaMi بازدید : 301 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)
جک تصویری و عکس های خنده دار سال 92

بزرگی میگفت : بخدا قسم که خز تر از دختر دبیرستانی در این دیار نباشد

________________________________________________


برایِ بارِ سوم می‌پرسم ،.وکیلم ؟
.
.
.
.
.
آرزویِ شبانه روزیِ دخترا :))

____________________________________________________


آیا میدانید؟
اگه رگ غیرت یک زن بگیره ، حتی سوسک هم جلودارش نیست ..!

 

.............................................

يه پسری که ماشینbenz داره میره سره قرار با دوست دخترش!
پسر:عزیزم من یه چیزیو بهت دروغ گفتم و الان میخوام بهت راستشو بگم!
دختر:چیو دروغ گفتی؟
پسر:من ازدواج کردم و ۳ تا بچه دارم!
دختر:اوه بابا ترسوندی منو، فک کردم میخوای بگی benz ماله خودت نیست!

____________________________________________________


پسر : عصبانی میشی خیلی خوشگل میشی …
دختر : من که الان عصبانی نیستم.!!
پسر : منم همینو میگم، الان مثه بزی..!!!
دختر : چی میگی آشغال؟
پسر : آها اینو میگم، الان خیلی خوشگلی ….!!

________________________________________________


طریقه‌ی جین پوشیدن دخترا:
پای راست، پای چپ، تکان دادن خود، پرش به بالا، تمام !

___________________________________________________


روایت داریم که :
این دخترا وقتی بیشتر از سه نفر یه جا جمع میشن میتونن حتی رابطه لیلی و مجنون رو خراب کنن !!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نرم افزار


    نرم افزارهای مورد نیاز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 392
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 270
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,478
  • بازدید ماه : 2,478
  • بازدید سال : 72,592
  • بازدید کلی : 355,248